Karpacz >
Pod Jelencem Willa I Dom Z Widokiem Na Sniezke Blisko Wang Karpacz
Pod Jelencem Willa I Dom Z Widokiem Na Sniezke Blisko Wang
Preview only — see all hotel photos
See all 84 photos 1 /
84
9.4
119 anmeldelser
Best options for your travel dates
Vis hotel på kort
Pod Jelencem Willa I Dom Z Widokiem Na Sniezke Blisko Wang
Det 3-stjernet Pod Jelencem Willa I Dom Z Widokiem Na Sniezke Blisko Wang tilbyder ideel indkvartering i det vestlige Karpacz. En parkeringsplads er også tilgængelig på stedet.
Bycentrum ligger 25 minutters gåafstand fra hotellet.
Værelserne er udstyret med udsigt over haven.
Mere +
Mindre -
Vent venligst, vi tjekker tilgængelige værelser til dig.
Vi søger hoteller
Faciliteter
Hovedfunktioner
- Gratis WiFi
- Aktiviteter
- Børnevenlig
- Kæledyr
Faciliteter
General:
- Rygning forbudt på alle fælles- og privatområder
- Gratis Wi-Fi på offentlige områder
- Parkering
- Privat ind-/ udtjekning
- Kæledyr tilladt
- Vagtservice
- Bagageopbevaring
- Kamin
- Brandslukkere
- Nøgleadgang
Middag:
- Fælles køkken
- Kedel
- Køkkengrej/ Køkkenredskaber
- Udendørs spiseområde
- Picnic område/ Borde
Sport og Fritid:
- Solseng
- Have
- Grillfaciliteter
- Fritids-/ TV værelset
- Skiløb
- Vandreture
- Cykling
Bekvemmeligheder på værelset:
- Varme
- Dagligstue
- Patio
- Terrasse
- Havemøbler
- Te- og kaffefaciliteter
- Spisebord
- Strygeservice
- Vaskemaskine
- Fladskærms TV
- Tremmesenge/vugger
- Brætspil
- Spillerum
- Tæppebelagt gulv
Politik
Indtjekning: fra 13:00 indtil 23:00
Udtjekning: fra 08:00 indtil 10:00
Kort
Lokale seværdigheder
Vartegn
- Ski Jump Orlinek (2,3 km)
- Euro Ski Lift (1,5 km)
- Museum of Sport and Tourism (2,7 km)
- Kolorowa Ski Lift (2,3 km)
- Alpine Coaster (2,3 km)
- Wang Church (600 m)
- Western City (4,1 km)
- Toys Museum (1,3 km)
Lufthavne
- Wroclaw Kopernikus Lufthavn (127 km)
Anmeldelser
Skriv anmeldelse
Vores anmeldelser
1 anmeldelse
8.0 /10
F
Flemming
2022-01-25
8/10
Dette hotel var en dejlig base til udforske Karpacz, kunne godt lide det. Mit værelse var godt med en betagende udsigt, det var perfekt for mig;))